Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 11., hétfő

Túrós rétesem




Réteslapból készült, eléggé ad hoc jelleggel, de finom lett.
Így készítettem:
Fél kiló túróhoz, egy nagy tálban, tettem három evőkanál porcukrot, egy nagy kanál reszelt citromhéjat, három tojás sárgáját, egy evőkanál búzadarát, és kb.200g tejfölt.
Felvertem a tojásfehérjét, beleforgattam.
Sütőlapon (szilikon) a rétestésztát megkentem olvasztott vajjal, és rászórtam egy kis búzadarát. Beleraktam a tölteléket, és feltekertem. Tetejét szintén olvasztott vajjal megkentem, porcukorral megszórtam, és előmelegített sütőben , 180 fokon, 20 perc alatt megsütöttem. Tetejét utólag is cukroztam.
Így nem lett nagyon édes, de mások szerint is, finom lett.

Nincsenek megjegyzések: