Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 27., szerda

Rohanó napunk örömei, és bánatai


Ma volt Bogikánk első szülinapja. Már hajnalban énekszóval köszöntöttük.
Később, ebédnél ő köszöntött engem avval ,hogy rám borította a tejbepapit.
Komolyan nem tudom, hogy mit szeret ez a kölök...
( a húson és a tejtermékeken kívül).
Délután megkaptuk a húsvéti pakkot a bátyámtól , Németországból. Mindenféle finom csokit és gumicukrot küldött nekünk, Bogikának meg plüss szarvast.
Nagyon aranyos bátyuskám van.
Egyelőre nem tudtam lefotózni semmit, mert kimerült az akkum a gépben.
Majd holnap.

Aztán késő délután voltunk Édesanyámmal Szentendrén, megnéztük a kertet. Virágban pompázik a peóniabokor. Gyönyörű, lila virágokat bontott, és minden évben egyre többet.
Sajnálom, hogy nem tudtam lefényképezni. Ezt a képet a neten találtam, sajnos nem saját. És nem is ugyanaz, mert a mienk peónia-fa.
De, hogy a hangulat meglegyen, hát felraktam.
Jövőre még több virága lesz, tán bele se fog férni a fényképezőgép képébe.:)

2 megjegyzés:

Monika írta...

Isten éltesse a kicsi lányt!
2 hete ünnepeltük mi is Janka unokánk első szülinapját.:)

Zsófi írta...

Gratulálok Jankához!