Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 29., péntek

Mi minden kerül elő...

Azt gondolom, valószínű, hogy ezt a listát még bővíteni fogom.
Amióta kertészkedem a vadon-kertünkben, ezeket a dolgokat találtam:
  1. Egy fél karú olló
  2. egy hosszú, lapos, lukacsos vasdarab
  3. egy fél pár fekete férficipő, teli földdel
  4. egy korhadt létra (földbe ásva)
  5. pudingos pohár
  6. vaslánc
  7. vezetékdarab
  8. egy rozsdás vasdarab
  9. és egy kis gereblye. Ez utóbbit használni is tudom:)
Ha van olyan, amit ti is találtatok kertészkedés közben, és kedvetek van megosztani, érdeklődéssel olvasnám!
És egyben várom is. Remélem, írtok!

1 megjegyzés:

Cinó Anyci írta...

Én egy szép Korondi festett tálkát találtam, és csak egy helyen volt sérült :), most virág alátétként díszeleg. Na és rengeteg vas darabot, lószerszámok törött darabjai, és tönkrement kerti szerszámokat is leletem már. Azután régi csempe maradványokat stb. De ezeket még az építkezés előtt és közben. Csak a Korondi tálkát találtam tavaly :). Idén még semmi, pedig a párom már túrta a kertet :).