Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 22., péntek

Mecsináltam!

Újra lehet megjegyzést írni!
Más: Beszereztem török szegfűt is, és két rózsát. Egy futót, azt a bejárathoz ültettem, meg egy sárga tearózsát, ez a rózsakertben kapott helyet. A törökszegfűket a kert elé fogom ültetni.
Megvettem ma a friss zöldséget, párom tegnap a házi sonkát, és a házi tojásokat. Holnap, vagy ma este elkészítem a húsvéti kalácsot is.
Már karácsony óta gyűjtöm a hagymahéjat a húsvéti tojásfestésre. Minden fej hagymából, ami felpucoltam ez idő alatt, került a dobozba héj. Ha mégsem lesz elég sötét színe az így festett tojásoknak, akkor Bogikám meg n em evett céklapüréjét is fel fogom használni az ügy érdekében.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Köszönöm a kedves szavaidat,amit írtál!!!!
Mi baj a lábaddal?
Olyan jó amiatt is,hogy jelentkeztél,mert menetközben elveszítettelek.:(
Tavaly ,sőt még az idén is az irányítópulton olvastam azokat a blogokat,akiknek állandó olvasója vagyok.De rájöttem,hogy valahogy így kimaradnak mégis blogok. Visszaálltam a régi módszerre,hogy az oldalsó sávban vagytok.Most szépen odaraklak és nem fogsz elveszni itt nekem.:)
Isten áldjon !

Monika írta...

Ó,de jó,hogy VÉGRE tudok írni neked!!!!!!!
Nem csodálkoztál,hogy senki nem hagy hozzászólást?:)
Puszi!

Zsófi írta...

De, csodálkoztam, de gondoltam, nem akarnak, biztos.:)
A lábamnak egy fura baja van. Megerőltetéstől elrepedt egy csont, és ott duzzanat és fájdalom keletkezett.
Kaptam rá flector tapaszt, meg valami kenceficét. Már 3 hete fáj, de nem rúgtam bele semmibe, nem estem el, úgyhogy nem értettem, miért fáj. Tegnap végre össze tudtuk szervezni a családdal, hogy ki vigyáz Bogira, és ki visz engem be.Így megtudtam, hogy úgynevezett Marsch-fraktúrám van. Ez a katonáknak és a balett-táncosoknak szokott lenni.

Cinó Anyci írta...

Szia, juhhéééééé lehet neked írni! Hát ezt a Mars-bigyót még nem hallottam, pedig szakmámból kifolyólag kellett volna ....... Hát sajnálom, írok majd le lábtornát neked, amikor már szabad ilyet csinálnod! :) Millió puszika nektek :)