Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 26., kedd

Kis Bogikámnak, első születésnapjára

Kedves Bogi!

Egy évvel ezelőtt már nagyon izgultam, hogy mi lesz, hogy lesz. Féltem a császármetszéstől. De egyben, nagyon vártam a Veled való találkozást.
Ahogy megszülettél, elkezdtél rettenetesen hangosan sírni.
Te voltál a leghangosabb gyerek az osztályon.
De amikor odaraktak hozzám , elhallgattál, megnyugodtál.
Nagyon meghatódtam, és sosem fogom elfelejteni ezt a pillanatot.
Nagyon szeretlek, kedvesem.

Amikor kiderült, hogy kisbabánk lesz, akkor pont a 139.zsoltárt olvastam.
Minden pillanatodat a Jóisten intézte, hogy jó legyen. Hálát adok érted, hogy létezel, minden nap, az Atyának.
Ezt a videót is azért töltöm ide fel, hogy majd egyszer te is megértsd, mennyire szeret minket az Atya.
Igen, elsősorban Ő tervezte el, hogy legyél. És, milyen jó, hogy így tervezte.
Köszönöm neked Atyám , a kislányomat!

1 megjegyzés:

Cinó Anyci írta...

Drága Bogi!

Születésnapod alkalmából azt kívánjuk neked, életed legyen boldogság, egészség, és csupa-csupa szeretet! Süssön mindig Rád a Nap, legyen szerencse Veled, Isten éltessen oly sokáig, mint szeretnéd, és szeresd az életet! Boldog születésnapot, szeretettel: Edina, Timi, Lackó és Pocaklakó Dorka :)