Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 29., péntek

Sok-sok tej



Tegnap este érkezett meg az 5. liter tejünk, ami felhasználatlanul maradt a héten.
Sokat gondolkodtam, mit tegyek velük.
Első gondolatom az volt, hogy 3 litert átküldök anyuéknak.
Majd elkezdtem gondolkodni egy jobb megoldáson. Hiszen egy nap alatt náluk se fogyott volna el ennyi.
Így este készítettem egy literből eperpudingot, egy literből reggel főztem tejberizst,
egy liter megaludt, abból túrót készítettem. Egy litert adtam anyuéknak, egy litert megittam.
Megoldottam a felhalmozódást.
Örülök, hogy találni a neten aludttejes recepteket, elraktározom ezeket az információkat, mert néha a tej sajnos megalszik a hűtőben.
Régebben azt le se merem írni, hogy kiöntöttük, de most már fel fogom használni azt is.
Ha író felhasználásra tudtok ötleteket, osszátok meg velem!

1 megjegyzés:

Cinó Anyci írta...

Küdlök emailen sajt receptet :), és az írót a muffinokhoz szokták használni, azt is átküldöm :) Holnap, vagy holnap után, amikor a gépnél leszek :). Puszi :)