Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. április 23., szombat

A készület napja











A készület napja amúgy a péntek, de nálunk a mai nap volt.
Mivel csak este ünnepeljük a Feltámadást, ezért addig mindennek ragyognia kell, illetve kész kell lenni az ételekkel. Ebédet is kell enni, de böjti étel kell, így döntöttem a majonézes krumplisaláta mellett.

Majonézes krumplisaláta:
3 db lilahagyma
fél kg krumpli
4db keményre főtt tojás
majonéz

curry
petrezselyem
kakukkfű
3dl tejföl

Krumplit főzni,majd szeletelni. Minden mást is szeletelni, aztán összekeverni.
Nem egy nagy munka, de a krumpli főzése miatt eltart egy darabig.

A piros tojásokkal most nem sokat bíbelődtem, mivel mindig annyi időm van a konyhai munkára, amíg alszik a baba.
Így a sonka levébe beleraktam a hagymahéjakat, és benne főztem meg a tojásokat.
4-5 órát hagytam állni benne, majd kiszedtem.

A kalács tésztáját innen tudjátok letölteni.

Nincsenek megjegyzések: