Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. május 10., kedd

Szülinapi köszöntés














Szombaton ünnepeltük az amúgy vasárnapi szülinapomat, amivel immáron krisztusi korba léptem.
Édes szüleimtől illatozó francia és magyar levendulát kaptam, gyönyörű petúniákat, és begóniákat.
Bátyámtól illatos fürdősókat, és egyéb finomságot.
Férjecskémtől pedig megkaptam az Anne of the Green Gables című filmsorozat dvd- változatát.:)))

Egy illatos, rózsás fürdő után jöhetett is az első rész a filmből.Annyi emlék fűz ehhez, még gimnáziumi éveim alatt a barátnőmmel néztük nyári szünetben.
Elég régen láttam már, és sok mindenre nem emlékeztem, ezért is jó volt újra nézni.
Tegnap pedig elültettem a virágok nagy részét a hátsókertben.
Mandulafák alá petúniákat raktam, és a kis faház oldalába ültettem napraforgót, elé kardvirágot, nőszirmot, liliomot, elé pedig a francia és magyar levendulákat, és néhány begóniát.
Azért a hátsó kertbe, mert elöl mégsem lesz virágoskert, mivel most nincs pénzünk korlátra, másként viszont nem tudjuk kizárni belőle a kutyát.
A hátsó kertbe viszont még a héten megépítjük a vadászkerítést.
Más jóhír: A bejárathoz ültetett futórózsám hajt.:)

Nincsenek megjegyzések: