Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. május 27., péntek

Búcsú nélkül...

ment el nagynéném, tegnap délelőtt. 
Utoljára november elején láttam. Beszélni meg Karácsonykor tudtam csak vele. Az t hiszem, féltem felhívni, hogy hogy van, mert nem tudtam volna megvígasztalni.
Tudtuk, hogy ez lesz a vége, de nem tudom  mégsem elhinni. Olyan, mint egy rossz álom.
Hogy pont ő, a mindig jó kedélyű, ízig-vérig asszony elhagyjon minket, ilyen korán, azt sosem gondoltam volna.
Fél éve még nem tudta ő sem, hogy beteg. Aztán olyan gyorsan zajlott le minden.
Ő már nem szenved, remélem, Odafönt jó helyet készített neki az Úr. De akik lent maradtak, azok most nagy bajban vannak.
Aki olvassa ezt a bejegyzést, kérem, imádkozzon egy kicsit értük: férjéért, lányaiért, unokájáért.
Meg tudjanak erősödni, és ne akarjanak feladni mindent, ami eddig számított.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon sajnálom, őszintén együttérzek Veled!Imádkozom értük....

Zsófi írta...

Köszönöm szépen!