Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. május 5., csütörtök

El kell engedni...

-Mit is?
- A fájdalmakat, bántásokat, hogy nekünk is elengedjék.
Sokat gondolkodtam mostanában ezen a dolgon.
Én eléggé sértődős vagyok, viszont, sokszor bántok meg másokat.

Anyukám igazán erős ebben a képességben, hogy elengedje, a Jóistennek odaadja a bántást, és továbblépjen, megöleljen.
Nekem nagyon sokat kell imádkoznom az ilyen tettért, de már voltak efféle alkalmak, amikor sikerült. És, az bizony nagyon jó volt.
A másik félnek is sokkal könnyebb, előbb rájön, hogy ő is hibás volt, ha szeretettel fordulok hozzá, és nem támadólag lépek fel ellene.
Ez a dal már egy hete, mióta hallottam, a fejemben kering, és most ide kívánkozik.

1 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Köszönöm!
Rám férne egy homokba írás, kéne hozzá egy hatalmas tengerpart kilométereken írhatnám...