Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. május 23., hétfő

Kerítéskészítés



Készül a hátsó kertet az elülsőtől elválasztó kerítés. Fenyőfából.
Négy oszlopot már beástunk, bevertünk a földbe, a héten remélhetőleg a többi is bekerül.
Mivel a házunkon található fák is cseresznye színűek, ezért ezeket is ilyenre festettem. Nagyon tetszenek, és sokkal tartósabbak lesznek annál, ami az előzetes tervünkben szerepelt ( áruházban vásárolt vadászkerítés).
Mammka kérésére az egész folyamatot nyomon lehet majd követni:)
Június 8: már 3 oszlop közé tettünk deszkákat. Haladunk.

3 megjegyzés:

Monika írta...

:( aztán :) Én most is szívesen néznék részletfotót.:)
Lálunk is van egy félkész kerítés,ami elválasztja a hátsó kertet az elsőtől, ez főleg a kutyus miatt lett.Kiskapu nincs még rajta...évek óta.De kivárom.:)

Zsófi írta...

Javítottam a bejegyzésen, íme, egy fotó:)

Zsófi írta...

Pontosítás: férjem ásta be, illetve verte be a földbe, én csak tartottam.:))