Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. május 28., szombat

Csak nekem...

lehet olyan "szerencsém", hogy, miután egy hónapig készülök a 15 éves érettségi találkozómra, tegnap (véletlenül!) kiderül, hogy múlt hét szombaton tartották, és én rossz időpontot tudtam.:(((
Így nem sikerült kimozdulnom itthonról, és még a révészt is fel kellett hívnunk, hogy tisztázzuk, hogy nem kell éjszakai különjárat nekem. Sajnos:(((.

Hozzátoldás (másnap,azaz szombaton):

Amúgy barátnőm azért hívott fel tegnap, hogy  megtudja, miért nem mentem végül... én meg megkérdeztem, első szóval, hogy
- Holnap jössz-e a találkozóra?
Erre Ő:- milyen találkozóra?
-Hát, az osztálytalálkozóra!
- Az múlt héten volt.
- Micsodaaaa? (Ez én voltam).
- Vártunk is, majd arra a következtetésre jutottunk, hogy nem tudtad időben letenni a gyereket, ezért nem érted a el  a kompot...
( és aztán megtárgyaltuk telefonon, hogy ki ment el, és kivel mi újság van).

3 megjegyzés:

Katus írta...

Lehet, hogy most nagyon csalódott vagy, de esetleg, akiknek tudod a levelezési címét, annak írjál pár sort. Így neked is békességed lesz, és ők is örülni fognak neked. :)

Monika írta...

Óóóóó.:( Én is jártam már így sajnos, csak nem érettségi találkozóval, hanem egyik gyerekem osztálykirándulásával:( Gondolhatod.....:(

Zsófi írta...

Mammka:
ÚÚÚ, az még szörnyűbb. Köszi , hogy írtad, így nem érzem annyira rosszul magamat.
Katus: Köszi, de így derült ki, hogy nem akkor van, hogy beszéltem valakivel az osztályból, úgyhogy már tudják.
Szerencsére nem kellett fizetniük az elmaradásom miatt. Csak én nem tudtam kikapcsolódni. De majd máskor.:)