Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. május 29., vasárnap

A mai napon...

  • akitől vettem a héten paradicsompalántákat, az a néni ma megállított a CBA-ban, hogy várjam meg vásárlás után. Nemsokára megjelent ő is, és azt mondta, szeretne adni nekem ingyen is néhány tövet. Így kaptam tőle egy tő sárga koktélparadicsomot, és 3 tő paprikát, meg egy csomó sárga virágot, annak nem tudom, mi a neve, ha majd kinyílik, le fogom fotózni, és fölteszem, hátha valaki tudja.
  • Bogikám meg cicázhatott egy kicsit a  néni cicájával, és kapott egy banánt is a nénitől. Drága férjem azt mondta, milyen jó, én az idős korosztállyal, ő meg a fiatalokkal ismerkedik össze, így végül az egész falut megismerjük.:)
  • Epermisut készítettem, férjem nagy örömére. A receptet itt találtam.
  •  
  • További készületek folytak kerítés ügyben, de ezt egy korábbi bejegyzésnél fogom fotókkal igazolni.

Nincsenek megjegyzések: