Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. június 21., kedd

Levendulakedvelőknek

Találtam egy jó  és szép oldalt, ahol mindent meg lehet tudni a levenduláról, amit csak szeretnénk, és lehet ezt-azt venni is. Ide kattintva elérhető.

Ma érkeztek meg a virágaim, melyeket rögvest el is ültettem, nehogy sínylődjenek szegénykék. 15 tő levendula került az almafa elé... oda álmodtam egy gyönyörű fehér kerek asztalt, kettő (vagy négy) székkel.
(fotót később töltök fel.)

2 megjegyzés:

Monika írta...

Hű!15 tő levendula!!!!Abból már jövőre lesz nagy szüret.Szuper!
Szépséges ez a grafika.

Zsófi írta...

Köszönöm a biztatást!
Én 3-4 évet számoltam rá. ezek szerint te gyakorlott levendulaültető vagy!:)