Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. június 13., hétfő

Kész van!

...A hátsó kerítésünk. Tegnap este bekerült a kapu, majd tolózár rá, és ma még hozzá raktunk 4 méternyi kerítést!
Végre!
Most este, locsolás közben, kihúzgálhattam a kezdetleges virágoskert-kerítésemet, amit a kutya elől tettem a virágok közé, bevallom ,nem sokat számított.
Ezenkívül ma voltunk lent a horányi szabadstrandon, az egész család, még a kutyus is. Persze mi csak követ gyűjteni mentünk, mert Mondo Fróni hatására, én is kis kövecskéken szereplő szöveggel szeretném megjelölni a virágaimat, illetve fűszernövényeimet.
Az egyik koktélparadicsom-palántámon két fürt paradicsomra akadtam tegnap! Nagyon örülök neki. És felfedeztem, hogy a szomszéd néni (olyan aranyos) meglocsolgatja a konyhakertemet, ha egy-egy nap kimarad:).
Bogikám jól belakott a nagyiéknál málnából és meggyből, így jobban csúszott az esti vacsora is.:)
Vettem két tő gyönyörű the fairy talajtakaró rózsát, így előre, a ház elé is kerül néhány szépség.
Hátra pedig vettem 15 tő levendulát, és egy rózsaloncot... kell gondolni a következő nyarakra is.

4 megjegyzés:

Cinó Anyci írta...

Drága Zsófim!:)

Hol is vetted a rózsát, a loncot, de legfőbb a LEVENDULÁT? Én meg vagyok érte halva, és nagyon szeretnék, most, rögtön, de azonnal, :), már tegnap is késő lett volna :D. Viccet félre téve: tényleg érdekelne, hogy hol szoktál virágot vásárolni? Millió puszi, Edina, szünetes Timcsi :), Dorka-Vidorka, és virág imádó Férjem :)

Zsófi írta...

Szia!
Most ezeket a virágokat a vaterán vettem. Rá kell keresni, hogy levendula, és adják 300/tőért.
Amúgy pedig piacon is lehet kapni levendulát.
Az első rózsámat pedig azt hiszem a Bakker katalógusból rendeltem... de az drágább volt, mint így, vateráról venni. ezen kívül kertészetben is biztos van. Békáson van is egy kertészet, a metró oldalán, a felüljáró után. Loncot, levendulát, és még lehet, hogy a rózsát is be tudjátok ott szerezni:)
Örülök, hogy ily lelkesek vagytok!:)))

kreatívhit írta...

Köszi hogy nyomot hagytál.Így ide értem én is:)Épüljetek szépüljetek..
szóval ezután be be nézek hozzátok.
Tartalmas vidám hétvégét nektek.

Zsófi írta...

Kreativhit: köszönöm szépen!:)Viszont kívánom:)