Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. június 23., csütörtök

Bogi elindult!

Ma reggel, munkába menet előtt, apukája felé tett két lépést Bogikánk, és délután ezt növelte eggyel. Egyelőre csak apukájához közelít így, ha hozzám szeretne jönni, akkor emeli a kezét, és sír, vagy, hozzám mászik.:)
(Fényképezőgépem sajnos megint nem üzemel, mert valami miatt lemerült az aksija. Remélem, nem hagytam nyitva...)
Az alant említett levendulás oldalról kiderült számomra, hogy rosszul ültettem a növénykéimet, mert túl közel vannak egymáshoz. Úgyhogy ma este átcsoportosítottam őket, hogy meglegyen a nyolcvan centi távolság közöttük. Remélem, pár év múlva csodálatos levendulaillat lesz az almafa körül.:)
Valami ilyesmi látvánnyal (ahhoz egy kicsit több kell):

Ma délután pedig, 6-1/2 7 -ig, pancsiztunk Bogival a kismedencében. Apukája hozott sok-sok vizet, mert én gyerekbiztos-mennyiséget tettem csak a  medencébe, s utána lett nagy muri.:) Kíváncsi vagyok, mit fog szólni az igazi strandoláshoz... egy hét múlva.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Olyan édesek,amikor elindulnak!!!!!Azzal a kis bizonytalan,tétova, de mégis merész lépésekkel.:))))))

Zsófi írta...

Mammka! Nem tudok neked megjegyzést írni, azt írja az oldalad, hogy csak csapattagok írhatnak megjegyzést, és én nem. ???