Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2016. június 19., vasárnap

Nyári napló 3-4. nap

Még péntek este kislánykám egy jó nagyot esett a faluházi sakkfoglalkozás után, hazafele. Ápolgattuk, bekötöztük. Ilyen volt:

De Máté felvidította. :)

Másnapra meg kellett gyógyulnia, mert medencés bulira hívták, egyik jó barátnője szülinapi zsúrjára.

Szombaton, miután a délelőtti bevásárláson és az ebéden is túl lettünk, megnéztük, hogyan sikerültek a csütörtöki újraszappanok. Kettő-kettő azért mindenkinek jó lett.

 Bogiról leszedtük a ragasztást, és normál sebtapasszal pótoltuk. Így már emberbarátibb lett a kinézete. :)
Hálás volt, hogy megszabadult a gézektől, amik beleragadtak a sebébe...AU!.

Délután Bogikám bulizni ment, ahol roppant jól érezte amúgy magát, Mátét pedig pancsolni vittem a kerti pici medencébe. Élvezte.


Vasárnap délelőtt közösen mentünk misére. Te Deum volt. Utána ebédfőzés ( túrós palacsinta és francia hagymaleves), majd délutáni alvás anyával. :) Délután együtt pancsiztak a mini medencében. (Én meg a kerti kisházat rendeztem, gyomláltam, locsoltam közben).
Este megérkezett az eső is, és amire nem jutott energiám, a Jóisten azt is meglocsolta. Hála érte!

Nincsenek megjegyzések: