Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2016. június 22., szerda

7.nap

A mai napon nagyon meleg volt, ezért már reggel kimentem locsolni, és elültettem, a tegnap vásárolt japán gyöngyvesszőt  az előkertbe. És jól be is locsoltam, hogy jól érezze magát nálunk.

A lurkók közben még a Jégvarázst nézték a gépemben. Felraktam a húst (oldalas), a gyerkőcök ajándékokat készítettek az unokatesóiknak, akik remélhetőleg szombaton jönnek hozzánk. Rajzoltak, vágtak, színeztek, egyszóval minden szépet készítettek ajándékba nekik.

Barkácsolás után kivittem őket medencézni, de most nem volt nagy siker. Legalábbis, csak Bogi merészkedett bele, Máté kijelentette, hogy ő csak meleg vízben hajlandó fürödni, és ha nem teszek bele meleget, nem megy bele. Így hát, nem ment. Inkább homokozott egy kicsit. Aztán pihentünk, és gyorsan bementünk, mielőtt leégünk a napon.

Az oldalas nem sült meg ebédidőre, így sajtos tésztát kaptak a skacok, amit gyorsan el is tüntettek a pocakjukban.
Alvás után újra lubickolni lehetett, de Máténak ekkor se volt kedve, bár a víz addigra már meleg volt. Ő sarazott, Bogi később csatlakozott hozzá. A végén pedig nekem segítettek elhordani hátra a kigyomlált gazokat.

Vacsorára megettük a sült oldalast, és megnéztük a Portugália- Magyarország meccset, ami eléggé izgalmas volt. Az eredménnyel is elégedettek voltunk (3:3).


Nincsenek megjegyzések: