Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. október 31., hétfő

Othellóból ? Szörpöt!

Olvastam a világhálón nagyon érdekes dolgokat a kékszőlő immunerősítő és egyéb hatásáról, ami mind megerősített abban, hogy igenis, készítek én is, kékszőlő-szörpöt.
Nem ezt a Méhes-mézest, ami szintén nagyon finom, hanem édesapámék kertjéből való othelló szőlő felhasználásával készültet.

Először is leszemeztem, majd megmostam jó alaposan, kicentrifugáltam, majd a kicentrifugált héjat átpasszíroztam, így lett összesen 2,5 liter mustom.:)

Ehhez tettem 2 kg cukrot, és felfőztem, de nem forraltam. Üvegekbe töltöttem, és száraz dunsztba tettem.

A receptet a gyakori kérdések weboldalon találtam, mert itt írtak egyedül olyat, mellyel a szőlőt nem kell hosszan főzni... ugyanis akkor kimennek az értékes vitaminok, stb. belőle. Egy liter musthoz kell adni 80dkg cukrot.)

Nos, gondolom, hogy lesz valami üledék benne, de majd leszűrjük fogyasztáskor.
Majd írok arról is, hogy milyen lett, egyelőre csak annyit, hogy gyönyörű sötét színe van, és isteni íze.... persze én csak melegen kóstoltam eddig...


Hogy mire ajánlják?
  1. immunerősítésre
  2. öregedés gátlásra
  3. vírusos megbetegedések kezelésére
  4. daganatos betegségek alatt, sugárkezelés alatt
  5. herpesz visszaszorítására
  6. vértisztításra
  7. izomregenerálásra
  8. hurutoldásra
  9. bél,máj, epebetegségekre
  10. fizikai gyengeség leküzdésére.

Nincsenek megjegyzések: