Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. október 2., vasárnap

Konyhai bonyodalom

Az úgy volt....

hogy ajándékot szerettem volna adni egy kedves ismerősömnek, és elkezdtem keresni a levendulás teámat a gyümölcsteák között. Nyitogattam ki a fémdobozkákat, melyekben a finom, ám rég kóstolt teáim lapultak.

Ám, egyrészt, nem találtam a levendulásat, másrészt az egyik teatartóból százával repültek ki a molyok, ami elég gusztustalan volt, illetve felfoghatatlan, hogy miképp is kerültek a dobozba?!

Miután ezt a tapasztalatot átéltem, gyorsan vizet engedtem a molyokra, melyektől elpusztultak. Azonban, azt a hibát követtem ezzel el, hogy nem egy lavórban, hanem a mosogatóban míveltem eme tevékenységet, melynek folyományaként a teám lement a lefolyóba.

Gondolom, kitalálható ezek után, hogy a mosogató el is dugult. Mire én, beleöntöttem a lefolyótisztítót, és megnyugodtam. Majd, délutáni mosogatás alatt konstatáltam, hogy a másik medencében jön fel a víz. Mindezt mosogatás közben vettem észre. Így fejlődtünk ismét. Megtanultuk, hogy kell szétszedni a lefolyórendszert, és kitisztítani az alsó csöveket is. Szerencsére csak az összefolyóba került a tea, tovább nem dugult el. De ez túl tanulságos volt ahhoz, hogy még egyszer ilyet próbáljak. Molyokat ezentúl csak lavórban fogok a túlvilágra segíteni...

2 megjegyzés:

Fróni írta...

:)) Még jó,hogy ilyen nyugodtan tudod kezelni! :))

Cinó Anyci írta...

:D :D Innen olvasva vicces, de én biztos sikítófrászt kaptam volna. És a Manyi az anyamoly :D, ..........