Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. október 5., szerda

Les feuilles mortes /Jacques Prévert/

Nagyon szeretem ezt a zeneszámot, és mindig eszembe jut az az időszak, amikor érettségire készültem. Mivel franciából szerettem volna érettségizni, de csak 2. osztály végéig volt franciaoktatás, ezért 3-tól külön tanárhoz jártam, hogy fejlődjek. Ezt a dalt a tanárnő tanította nekem. Nagyon tetszett az életstílusa. Belga volt, és énekórákat adott egy iskolában, vagy többen, erre már nem emlékszem. De arra sokkal inkább, hogy a bejárati beépített szekrényben rostos üdítő raktára volt, és mindig megkínált igazi belga csokival, illetve, hogy galéria volt az egyik szobája, és volt benne egy zongora, egy szép , fekete zongora, ahol ezt a dalt is tanultuk.

2 megjegyzés:

Fróni írta...

Az egyik kedvenc számom!!! Kislányként nagy vágyam volt franciául megtanulni, ma már nem annyira tetszik. Lehet, hogyha egyszer állatira ráérek nekiállok..ki tudja mit hoz a jövő! addig is dudorászom az őszi leveleket :)

Tiffanylda írta...

Imádom!!! Édesanyám legnagyobb kedvence... Tudod biztos, hogy magyar zeneszerző műve!:)