Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2015. január 31., szombat

Bounty puding :)

Valami finomságot hétvégén mindig szoktam készíteni. Valamit, amit biztos mindenki szívesen fal.
Ehhez most volt itthon tej, keményítő, fincsi holland kakaópor, és persze cukor is.
Kencés hobbimnak köszönhetően pedig volt egy kis bio kókuszolaj, amiből csak egy keveset tettem a csoki pudingba, hogy egy kis egészség is legyen.
Aztán jött az ötlet, hogy legyen a pohárban két színű puding, ezért készítettem egy fehér színű, eredetileg vanília pudingnak induló kókuszpudingot. Csak egy tasak vaníliás cukor volt itthon, és az nem nagyon ízesítette meg , ezért tettem hozzá két mokkáskanálnyi bio kókuszolajat, főzés közben, és attól lett finom kókuszíze.
Ugyanúgy főztem, mint a bolti pudingport. Csak, legalább tudni lehet, mi van benne.:)
Csokipuding: fél liter tej, 2 ek étk. keményítő, 4 ek kristálycukor, 2 púpos ek. holland kakaópor, 1 kk. bio kókuszolaj.
A tejből egy kevéssel öszekavarom csomómentesre a száraz anyagokat, majd összefőzöm, a bio kókuszolajjal, sűrűsödésig. Aztán pohárba öntöm.
Egy másik edényben negyed liter tejet felrakok melegíteni, közben összekeverek 1 ek étk. keményítőt, 2 ek kristálycukrot, 1  vaníliás cukrot, egy pici tejjel,  és a langyos tejben forrásig hevítem, a 2 kk bio kókuszolajjal.
A kész pudingot a csokipuding tetejére folyatom.
Jól lehűtöm, és tálalom.
Ez 2 felnőttnek és 2 gyereknek elegendő adag.

Nincsenek megjegyzések: