Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2010. január 7., csütörtök

Karácsonyi ajándék


Hogy mi is volt a legjobb ebben a karácsonyban?

Bár nem sikerült minden úgy, ahogy terveztem,
bár nem voltam olyan víg, mint szerettem volna,
bár megmutatkozott, hogy mennyire gyönge is vagyok,
mégis, felejthetetlen lett ez a karácsony,
azért, mert felfedeztem,
hogy AKKOR IS MŰKÖDÖTT VOLNA minden,
ha nem jövök ki a sodromból,
hogy akkor is szép lett volna,
sőt, még szebb lett volna,
ha nem MAGAM-ról szól,
azaz, ha nem törekedtem volna a tökéletességre annyira,
hanem átadtam volna a trónt annak, aki az igazi főszereplő,
azaz Jézusnak.
Ezért lett felejthetetlen ez a karácsony,
mert rájöttem, hogy én csak akkor leszek tökéletes, és csak abban lehetek tökéletes,
hogy a szívem trónját átadom az én Uramnak.
Bár, akkor még csak a felismerés hasított belém, de szilveszterkor már tudtam, hogy az én Buék-om a következőről fog szólni:
Bízd Újra Életed Krisztusra!

1 megjegyzés:

Monika írta...

Ezt a kört mindig megfutjuk,mi nők,sajnos.De az a jó,hogy ilyen hamar rájöttél!!!!nekem minden évben újra és újra rá kell erre jönnöm!