Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2010. január 14., csütörtök

Babavárás

E héten a 24. hétbe léptem.
Múlt héten volt Boglárka 700grammos, és az ülőmagassága 20 cm volt.
Múlt héten lett biztos, hogy Boglárkát várjuk, és nem Jancsikát.:)
És ami megerősített bennünket abban, hogy ezt a nevet adjuk a picinek, az az volt, hogy a névnapja augusztus 1-jén van, azaz a mi házassági évfordulónkon. Érdekesség, hogy a névnapja és a fogantatása egy időben van.:)
Szóval, ez egy angyali kör... nem ördögi..:)
Jóistentől kaptuk, házasságunk megpecsételéseként.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Mindenképpen angyali kör a babavárásotok!!!!!Isten éltessen benneteket ebben az örömben!
"Már az anyaméhben ismertelek...." Ez olyan jó!Ő már ismeri a gyermeketeket!!!!

Zsófi írta...

Igen, amikor összeházasodtunk, megfogadtam, hogy minden héten tanulok egy zsoltárt.
És a kedvencemmel, a 139. zsoltárral kezdtem.
Amikor megtudtam, hogy babát várunk, pont azt a részt tanultam: "Te formáltad bensőm, anyám méhében Te szőtted a testem."