Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2010. január 22., péntek

Egérhajsza


Kedves emberek!

Azt hiszitek, túljártatok az eszemen, de én okosabb vagyok nálatok!
Igen, az én utaimat most nem tudjátok kifigyelni.
Zsófi, te jó úton jársz, igen, a konnektor mögött vagyok. És , igen, én okoztam tegnap kétszer is az áramszünetet az olvasólámpádban.
De ne igyekezz, mert amíg nem érem el a célomat, nem fogsz megtalálni!
Sajnálom, hogy felébresztett a kapargászásom... de kíváncsi voltam, mi van ott.
A mielőbbi viszontlátásig maradok tisztelettel: Az egér, akinek nem lehet túljárni az eszén

2 megjegyzés:

Monika írta...

Csak nem?????Jujjjj! Nem szeretnék egérkét a szobámba......Mi van azóta?

Zsófi írta...

Azóta nem hallottam a motoszkálást. Szerintem fél, hogy lebukik.:)