Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2009. november 17., kedd

Megtanultam


Megtanultam egy új kötésformát (kisgyermeknek minden vicc új), a neve:
mackókötés. Szívügyemnek tartottam ennek a megtanulását, hiszen már a neve is nagyon tetszik.
Ha a mackóknak megy, hát nekem is fog menni, mint anyamackónak.:)

Amúgy nagyon jó fajta, mivel kétrétegű anyaggá válik általa a kötés.
Rugalmas, széthúzható. És meleg.
A kámzsát evvel a fajta kötéssel készítem.
Nagyon jól haladok, már a 2/3-a megvan.
Klári / a tanárom/ nagyot fog nézni (remélem), mert azt hiszi, el se tudtam kezdeni, mivel a megmutatásnál szétszakadt a körkötőtű, és lejött az összes kötés.
Sajnos a fonal piros, azt nem annyira szeretem, de majd ha ez meglesz elkezdem egy más színű fonallal is.
Tudtátok, hogy a kötés is függőséget okozhat?
Akárhová megyek, hiányzik!!!

Nincsenek megjegyzések: