Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2009. november 24., kedd

Az úgy volt,...

... hogy három napja fájt a bal arcom. Hétfőn egy gondolattól vezérelve elmentem a fogorvoshoz.Nem a sajátomhoz, mert akkor ő nem rendelt. Az orvosnőt nem igazán érdekelte, hogy mit mondtam, és nekiállt kihúzni a bal fölső bölcsességfogamat. Mert szerinte attól fájt az arcom.
Nem sok sikerrel, és nem jól érzéstelenítve.
Miután legorombított, hogy miért sírok, mikor nem érzek semmit.... kijelentette, hogy ő ezt nem tudja kihúzni... és elküldött a szájsebészetre,egy doboz Cataflammal.
Vacogtam, mint mindenki, akit még sose műtöttek... főleg egy ilyen fantom érzéstelenítés után.
De a Jóisten most is megsegített, mert másnap, azaz ma, a szájsebész vágás nélkül kihúzta a fogat úgy, hogy most tényleg nem éreztem fájdalmat.
Nagyon szépen megköszöntem neki.
És többet nem megyek idegen fogorvoshoz.

Nincsenek megjegyzések: