Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2009. november 17., kedd

Kötelező vérszívás


Holnap megyek AFP szűrésre, ami egy vérvételt jelent.
A doktor szerint most vagyok 16 hetes. Kár, hogy már egy hete is
azt gondoltam. Nah, de ez a várandósság érthetetlenségébe belefér.
Reméljük, a vizsgálat azért jó eredménnyel zárul.
A babusomat még nem érzem mozogni, de múlt héten láttam az ultrahangon,
minden rendben vele.
Mostanában úgy 10 cm körül lehet, és már a köldököm alatt van.:)
Még mindig nehéz elhinni hogy kengurusodtam.:)
Még magamat is gyereknek látom, de attól még, nagyon várom ŐT.
Nem tudom, milyen nemű lesz. De várom már azt az időt, amikor majd kiderül.
Remélem, lassan már a ház is készülget.
Én addig is kötögetek.

Nincsenek megjegyzések: