Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2009. október 22., csütörtök

Mai ebéd

Mivel nálunk még nincs sütő, ezért mindent csak serpenyőben tudok elkészíteni.
Már nagyon várom, hogy kész legyen a ház, a sütő miatt is.
Itt, a neten olvastam erről a receptről, és (mivel nem kellett külön bevásárolni hozzá),
el is készítettem a szegfűszeges csirkemellet.
Nagyon finom lett.

Hozzávalók:
2-4 szelet csirkemellfilé, vékony csíkokra vágva
egy nagy fej vöröshagyma, kettévágva,
szegfűszeg (egész)
só, bors, olívaolaj
3 dl tej

Elkészítés:

A vékonyra vágott húst sózom, borsozom. pihentetem.
addig elkészítem a hagymát: megpucolom, félbevágom, és kb.6-8 szem szegfűszeget tűzdelek belé.
Serpenyőben olívaolajon a csirkemellcsíkokat megsütöm (csak, egy kicsit barnuljon).
Ha mind megsült, belerakom a hagymákat, és felöntöm tejjel.
fedő alatt addig párolom, míg be nem issza a tejet a hús. Persze, kevergetni kell olykor.
Rizzsel tálalom.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

any posting in English?? Cannot understand Hungarian... Would like to know the education system in Hungary. Good Day.