Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2009. október 25., vasárnap

Istentől jövök, Istené vagyok...


"Istentől jövök, Istené vagyok, Istenért kell élnem! Ahogy létemet nem kaphattam mástól, csak Istentől, úgy létemmel nem is szolgálhatok mást, mint Istent. Hogy a világon vagyok, az nem szükségszerű, de ha már így van, mindenképpen Istenhez kell tartoznom. Nekem minden Istenről beszél, minden Istenhez vezet, és Istenhez emel föl? Istenem! Egészen a tied akarok lenni! Add, hogy mindenek fölött csak téged szeresselek, csak érted éljek, hogy mind jobban tapasztaljam, mekkora boldogság hozzád tartozni, és a tiédnek lenni!"
Istenhez megyek.

Istenem, ma Magadhoz fogadtad Ambruskát. Áldd meg kérlek a családját,és mindenkit, aki imádkozott érte, hogy el tudják( tudjuk) fogadni Döntésedet. És áldd meg őt odaát, vigyázz rá. Ámen.


Nincsenek megjegyzések: