Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. augusztus 21., vasárnap

Nyári képszemle








Az idén ültetett minden virágom virágba borult e nyáron.
A tavasszal félig kifagyott mályvacserjém ( legutolsó két kép) tele van bimbóval. A nyár elején ültetett loncom most virágzik, és nagyon finom illata van. A napraforgóim már lenyíltak, de nagyon szépek voltak.. lesz a cinkéknek sok finomság télire. Még madáretetőt be kell szereznünk, de az eledel már kész van.:)
A kardvirágaim mostanában nyílnak, mivel később ültettem őket, mint szokták. Dáliám is mind virágba boriltak. Csüngő begóniáim is nyílnak, de arról most nincs képem.

3 megjegyzés:

Cinó Anyci írta...

Csudaszép a kerted Barátnőm! :)
Most irigykedek, hogy enni mindenre van energiád, én sajnos úszok. Bár nő a gaz között a sütőtök, de a virágjaim és a sziklakertem felismerhetetlen derékig érő gazban szenved! Talán ősszel rendbe tudom hozni. Reménykedek :). Puszi

Zsófi írta...

:)
Mostmár eléggé belejöttem a kertészkedésbe. Imént jöttem két kiló paradicsommal a kertből. Napközben ,mikor Bogi alszik, is tudok valamicskét haladni, de a nagy melegek miatt inkább a házon belül tevékenykedem. De este, mikor bogit lerakjuk, egy órát is el tudok pepecselni a növénykéimmel:).Szeretem ezt a feszültséglevezető módszert.:))

Zsófi írta...

Bogit...