Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. augusztus 15., hétfő

Hétvége

Nagyon szép időnk volt hétvégén, el tudtunk menni barátnőt látogatni, és megnézni a Dunát, a játszóteret, és kertészkedni is lehetett. Sajnos a nagy számítógépünk beadta a kulcsot, így kevesebbszer tudtam felnézni a netre, viszont ennek folyományaként egy nap alatt elolvastam Paolo Coelho egy könyvét, ami nagyon tanulságos volt. Még sosem olvastam eme író egy írását sem, így a kiváncsiság is erős volt. Aztán kézhez kaptam Agatha Christie önéletrajzát, ami szintén jónak ígérkezik.

Gyönyörű kardvirágok nyílnak a kertben,mindig teszek a vázáimba frisset. És minden ismerősömnek tudok adni.
Citromsárga, narancssárga, lila, fehér, piros színűek voltak eddig, de kíváncsian várom a többi nyílását is.

A paradicsomok is mostanában kezdenek beérni.

Képet rég tettem fel a blogra, igyekszem feltölteni gépem akkumulátorát és megoldani e fura helyzetet.

Nincsenek megjegyzések: