Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2011. március 4., péntek

Barchesz


ímé a kép, mit róla készítettem:
Hmmm... Nyami. Nagyon finom lett a barchesz, amit ma hajnalban készítettem.
A receptet két helyen is megnéztem, a zsidó konyha honlapján, de ott nem volt a kalács fonásáról szó, és a mindmegette.hu-n, ott részletesen meg tudtam tanulni.
Nagyon szép emlék, mikor még tanítottam, és a gyerekek valamilyen színdarabhoz kalácsot is használtak.
Ekkor vettem barcheszt a helyi abc-ben, és szegény gyerekeknek végig folyt a nyáluk, hogy ehessenek már a kalácsból.
Így olyan gyerkőc is evett, aki addig még sosem, és ízlett neki.
Természetesen, feltétel volt, hogy mindenki adja a legjobbat magából a próbán és az előadásnál.
De, most se próba, se előadás, egyszerű szénhidrátnap a diétában, s gondoltam, most már házilag is szeretném elkészíteni eme mennyei eledelt.:)
Megérte!

Nincsenek megjegyzések: