Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2010. február 12., péntek

Házi Bailey's


Annak örömére, hogy Áronom megint nyert egy meccset a sakkversenyen, úgy gondoltam, megünneplem vele. Elhoztam anyuéktól a féltve őrzött Bailey's-emet, amit elvileg csak Monostoron szerettem volna kinyitni.
Nos, jó, hogy nem vártunk addig, mert már mostanra tönkrement, amit nagyon sajnáltam.
Úgyhogy ma bevásároltunk, és készítettem házilagos kivitelben. Ez is legalább annyira finom, és nincs annyi alkohol benne, ami Boglárka szempontjából fontos.


Ímé a recept, mely alapján készült:

  • Végy 2 dl rumot (Mi Cukrászszeszt vettünk)
  • Keverj ki egy adag (kb. 1dl) kávét (nescaféból)
  • Adj hozzá egy tubus mogyoróaromát (mi mandulával helyettesítettük)
  • Tégy belé 2 tubus sűrített tejet
  • Adj hozzá 3dl habtejszínt
Tedd egy picserlibe, keverd össze, és oszd szét üvegekbe. Rakd hűtőbe, s rázd meg minél többször.
Minél több tejszínt raksz bele, annál krémesebb lesz. tehát nyugodtan lehet 3 helyett 5 dl-t beleönteni.
Jó itvágyat!

Nincsenek megjegyzések: