Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2009. december 7., hétfő

Megmozdult!


November 28-án éreztem először, de nem voltam biztos benne, hogy Ő volt.
Mivel, utána három teljes napig nem csinálta. De december 1-én újból, igaz , csak egyszer, majd 3-ától már minden áldott nap , akár többször is megmozdul bennem.
Nagyon örülök neki, és rendkívül várom a szerdai ultrahangot.
Most 19 hetes vagyok, és ezek szerint május 1-ére fogom világra hozni. (+- pár nap).
Párom nagymamája szerint biztos, hogy áprilisban fog világra jönni, mert a Szakács-gyerekek mindegyike áprilisban született. Majd kiderül, hogy ki nyer,a nagymama vagy a nőgyógyász.:)
Amúgy, a Képmás decemberi számának elején van egy édes piros ruhás baba, és ha ránézek, már sírok, annyira örülök, hogy nekem is lesz Picurom.:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A nagymama nyert! :D