Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2014. április 14., hétfő

2. Szappankám (terve):
sütőtökös- narancsillatú szappan....:))) sheavajjal és kecsketejjel:))
jó lenne már a héten elkészíteni... bio sütőtökkel (nagypapáék kertjében termett, és házi kecsketejjjel , ez pedig Tamaráék anyakecskéjének teje... amúgy rettentő finom tejecske... ma ittam meg a maradékot, amit nem használtam fel a szappanhoz...:)

2 megjegyzés:

Monika írta...

Mennyire ügyes vagy!!!! Szappant még nem mertem készíteni. Ilyeneket használok, de veszem másoktól.
101659953923

Zsófi írta...

Nagyon kedves vagy! Köszönöm:)
Én sem mertem, sokáig, de nagyon szerettem volna. Olyan félelem volt bennem aznap , amikor nekiálltam... hogy hajjaj...!... De férjem nagyon bízott bennem és bátorított, én meg végig imádkoztam:), hogy ne legyen gond..
:) És nem lett:).
Igazából, ha a biztonsági előírásokat betartjuk, nem lehet nagy gond:).
Szóval, ha van kedved,én is bátorítalak, hogy vágj bele:)!