Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2014. január 24., péntek

Mézeskalács készítés



Bogikámmal gyakorta készítünk mézeskalácsot. Emlékszem, már 2. karácsonya előtt is együtt készítettük ezt a csodát. Akkor még csak a formák kiszúrását végezte, kis segítséggel. Idén már sokkal több mindent csinált. Ki tudja nyújtani, nyújtófával, ki tudja szúrni  a formákkal, és át tudja helyezni a sütőtepsire. Nagyon büszke vagyok rá, és ezt ő is tudja. Szokta kérdezgetni: "Ugye én is  ügyes szakács vagyok?? "- igen, nagyon ügyes kis szakács vagy már, mondogattam ilyenkor. 

Hétvégén ismét készítettünk mézeskalácsot. Immáron nem karácsonyi mintásat, hanem köröket, kishajókat, hintalovakat,hóembereket, gombát...minden, ami belefér. 
Férjemuram azonban kihívott a konyhából,egy percre, hogy bemutassa új szerzeményét, s Bogika közben kiteljesítette szakácstudományát.

Megfűszerezte a mézeskalácsokat! :) Édes csillagom erre a célra a fekete borsot használta......:))
-- kimentettem , ami még menthető volt....és jót nevettünk Bogikánk szakácstudományán.
...
Aztán rögtön eszembe jutott,hogy -amikor még én voltam kicsi lány, és bátyám kicsit nagyobb kisfiú...-  mi is készítettünk só-liszt gyurmából házi süteményt... végül anyukánk közreműködésével.

Nincsenek megjegyzések: