Buzdítás

Ne legyetek semmiben sem aggodalmaskodók,
hanem minden helyzetben,
hálaadással végzett imádságban és könyörgésben terjesszétek a kéréseiteket Isten elé!
Filippi 4,6

2010. november 12., péntek

Diószüret


Ez is viszonylag régen volt, de ide tartozik... Leszüreteltük a diófánkat, és egy kevés friss dióból elkészítettem az új sütőnkben az első Zsófi-tallért.
Ez a kekszféle azért olyan finom, mert az amerikai brownies hatására tört diót és tört csokit tartalmaz, ami miatt ropogós és mégis lágy lesz.
Ízlett is mindenkinek, elsősorban természetesen a férjemnek.

3 megjegyzés:

Sári mama írta...

Kedves Zsófi! Mammka oldaláról jutottam az oldaladra, szívesen olvasnám máskor is, ezért megjelöltem a követésedet. Erőt, egészséget, békességet kívánok a családnak!

A Zsófi tallér receptjét el szeretném kérni, ha a neten megtalálható, akkor a linkjét. Köszönöm!

Zsófi írta...

Kedves Sári mama!
Nem felejtettelek el, csak nem találom azt a régi, eredeti receptet. Amint meglesz, megírom!
Még egy pici türelmet kérek!

Sári mama írta...

Kedves Tőled Zsófi, hogy ezer gondod között nem felejtkeztél el a receptről! Türelmes vagyok, addig is képzeld karob porból sütöttem egy linzeres diós valamit, de köszönő viszonyban sem volt a Tiéddel.
Úgyhogy kivárom, reményteli áldott adventi várakozást kívánok, szeretettel Saci